Моя подорож до Іспанії

Artwork: Козуб Аліна Андріївна

This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!
It's simple and free.

Start now

Моя подорож до Іспанії

by

Artwork: Козуб Аліна Андріївна

• Joined May 2021
  • Published Books 2

У четвер 28 червня 2018 року, ми з сім’єю зібрали валізи та поспішали на вокзал. Звідти до аеропорту, а звідти прямо в найпристраснішу країну світу.

Мене звати Аліна, і ця книга про мою першу подорож до Іспанії.

Моя подорож до Іспанії by Alina - Illustrated by Козуб Аліна Андріївна - Ourboox.com
Швидкісним потягом ми добралися до Варшави, звідки мали сідати на літак в Іспанію.
До рейсу лишалося декілька годин,тому ми вирішили прогулятися столицею Польщі.
Відвідали кафе та помилувалися архітектурою у центрі міста. До речі,там ми користувалися метро і раніше я у ньому ніколи не їздила.
Прийшов час їхати в аеропорт. Ми прибули туди,пройшли паспортний контроль і готувалися до рейсу.
Це був мій перший в житті політ літаком і я почувалася трохи схвильвано. Нарешті прийшов час сідати на літак.
Ми піднялися по його сходах і зайняли наші місця. Літак злетів…
Політ тривав близько 3 годин. Краєвиди були дивовижні.
Здавалося, ніби в одному віконці вмістилася вся Земля. Мені дуже сподобалося летіти і я насолоджувалася польотом.
Як тільки,після посадки,ми зійшли на землю,то побачили надзвичайний краєвид.
Першого ж дня ми пішли на пляж. Прозоре море,чистий пісок,високі пальми – казка.
Відпочиваючи там,справді забуваються усі турботи та проблеми. Є лише море,сонце і хороший настрій.
Там я познайомилася з іспанцями. Вони розповіли про свою культуру,я дізналалася багато нового.
Замок Хібральфаро-фортеця збудована в XIV столітті, стала нашою наступною точкою призначення.
Він дуже високий,тому підніматися туди нелегко,а в 30* спеку ще важче. Але це того вартує, такі краєвиди просто вражають.
Стоячи на його найвищій точці, можна побачити всю Малагу,яка зачаровує і дивує.

На шляху до вершини теж є багато красивих місць.Наприклад фонтан,басейн,балкони фортеці або старовинні артефакти.

Можна зупинитися і перепочити на лавці. Або намочити руки у фонтані, якщо стало дуже жарко.

Також,ми їздили в гості до родичів,які там проживають. Звичайно,я знала,що люди в Іспанії живуть добре,бо тут все доступно і можливо.
Але коли я побачила все на власні очі то все одно була вражена. На території їх будинку є басейн,ще є надзвичвйно гарний сад.Ми покупались і пішли жарити шашлик.

Також,у Малазі є дуже гарна набережна.Особливо красиво гуляти там вночі,коли світяться вогники. Прогулюючись,можна побачити багато яхт. Нам випав шанс поглянути на найдорожчу з них,яка засвітила своїми вогнями всю набережну.

Найдивовижнішим спогадом є відвідини готелю Malaga Palacio,а точніше ресторану на його найвищому поверсі.
Звідти видно все місто,разом з парком розваг,набережною,морем та архітектурою. Коли дивишся з такої висоти,то тамуєш подих..

Іспанія-це надзвичайна країна. Кожен,хоча б раз в житті,має її відвідати. Поїхавши туди на відпочинок- ви не пожалієте. А потім обов*язково захочете приїхати ще…

This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!