עלילותיו של גבי שפתיים by yuval - Illustrated by יובל ונועם - Ourboox.com
This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!
It's simple and free.

Start now

עלילותיו של גבי שפתיים

by

Artwork: יובל ונועם

• Joined Jan 2020
  • Published Books 2

שלום אני גבי שפתיים ואתמול שחקתי עם שמוליק מיינקראפט במוד  התחממות גלובלית.

ואז נמאס לנו והלכנו לשחק ביליארד וחברי שמוליק הכניס את הכדור השחור על המכה הראשונה והפסיד.

למחרת הלכנו לחוף צוק וראינו גולש נופל על הישבן אחרי שצחקתי נזכרתי שיש מדוזות ויצאתי מהמים.

חזרתי הביתה וראיתי את end game.

פרק2

גבי שפתיים מטייל בג’ונגל

אמאל’ה אמאל’ה אמאל’ה יש עלי טרטולה.

טוב נתעלם מהעכביש הזה ואני אספר לכם איך הכל התחיל כמובן אחרי שאני אוריד את העכביש…

קמתי בבוקר ואבא הציע לי ללכת לטיול בג’ונגל, הסכמתי והתחלנו לארגן את הדברים לקראת הטיול.

שתי דקות אחרי, שמוליק התקשר אלי ושאל אותי אם אני רוצה להיפגש איתו.

הודעתי לאבי שבסוף אני לא אוכל לבוא איתו לטייל ב’ונגל אז הוא הלך לבד

אמרתי לשמוליק שאני אבוא אליו.

כשהגעתי לבית של שמוליק דפקתי על הדלת ואף אחד לא פתח לי, דפקתי שוב ושוב אף אחד לא פתח לי, שדפקתי יותר ראיתי הדלת נפתחה. נכנסתי לבית והכל היה חשוך אז החלטתי לצאת לחפש את אבי בג’ונגל.

חזרתי הביתה ולקחתי את הדברים שהייתי אמור לקחת לטיול עם אבי ויצאתי לכיוון הג’ונגל. ”אוי לא לקחתי את המפה לג’ונגל”. חזרתי הביתה ולקחתי את המפה ואת דוד אריה.

יצאתי לכיוון הג’ונגל עם מפה, מימייה, כובע, קרם הגנה, חרב וקופסת מלפפונים חמוצים למקרה שאהיה רעב. הלכתי ימים ולילות, המסע עד הג’ונגל לקח לי 76 שעות פלוס מינוס. בדרך נאלצתי להתמודד עם קוף ים, תמנון עצלן, עגבנייה תוקפת ואנשי עוף מפחידים.

כשהגעתי לאמצע הג’ונגל לא ידעתי מה לעשות הכל נראה אותו דבר, אבל פתאום שמעתי כל מוכר… עכבתי אחרי הקול עד שראיתי את אבא שלי (זוכרים שהוא הלך לטייל בג’ונגל לבד בסוף.) לבד נלחם נגד סרטן עצום בעל 5 עיניים.

קראתי לו והוא הסתובב אלי שנייה ואמר לי ”בוא תצטרף אני צריך עזרה” הוצאתי את החרב מהנדן שבחגורה שלי ומיד התחלתי לפעול. הקרב לא היה קל אני ואבי נלחמנו בכל כוחנו מול הסרטן המוזר שלפתע הוא הוציא מטפחת לבנה. (לא ידעתי מה זה אומר) ניסיתי לתקוף את הסרטן אבל אבי עצר אותי ושאלתי ”מה אתה עושה צריך לנצח אותו” אבי הרגיע אותי והסביר לי מה משמעות הנפת דגל לבן. החזרתי את החרב לנדן ושאלתי את אבי למה הוא נלחם איתו, אבי סיפר לי שהסרטן הוא חבר שלו ושהם מתאמנים אבל הוא הוציא דגל לבן כי הוא הרגיש שאתה רוצה לתקוף אותו בכוונה.

הרגשתי לא נעים אז הלכתי להתנצל. חזרתי לאבי והוא אמר לי ”בוא נחזור הביתה ונילך ללונה פארק ליהנות קצת שנינו לבד.

חזרנו הביתה ובדרך סיפרתי לאבא מה עבר עלי.

כשהגענו ראיתי משהו מוכר עומד בקופות…

התקרבתי בריצה אל עבר הקופות וראיתי שזה שמוליק, שאלתי אותו מה הוא עושה כאן ולמה הוא לא היה בבית, והוא ענה לי ”אתה לא ראית ששלחתי לך הודעה: בסוף תבוא ללונה פארק. ”הסתכלתי על ידי ושמתי לב שהשארתי את הטלפון בבית כל הזמן הזה…

פרק3

גבי שפתיים באבובים

פגשתי את שמוליק וההורים קנו כרטיסים

החלתנו שנתחיל באבובים שבברכתם יש כרישים אטלנטיים

התחלנו לשוט ובדרך עברנו במערת הפחד ושמוליק כל כך פחד עד שהוא עצם עיניים ואז כשיצאנו מהמנהרה ראינו עמוד שבשביל לא להיפגע ממנו היה צריך להתכופף, שמוליק לא ראה את העמוד כי הוא עצם את העיניים, ואז הוא התנגש בעמוד ונפל למים

והצלתי אותו הסוף

This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!